seară de film

Vă propun să intrăm acum în culisele alegerilor prezidențiale, în lumea fascinantă a consultanților de imagine și a modului în care își ”împachetează” și-și ”vând” candidatul electoratului. Sigur, nu are nicio legătură cu ce se întâmplă la noi, ca nivel de profesionalism, dar sunt sigur că veți reuși să identificați câteva elemente comune cu fostele și actualele campanii. Jane este angajată de un politician bolivian pentru a-i concepe strategia astfel încât să-i asigure alegerea în funcția de președinte al țării. Chiar dacă șansele par extrem de mici. Americanca intră într-o luptă fără menajamente nu doar cu opozanții politici, ci și cu sfătuitorii acestora. Un film despre ”scopul scuză mijloacele”. Oare? Deși personajele principale sunt fictive, povestea se bazează pe fapte reale din 2002.

Our Brand Is Crisis (2015)

8 ★ de la mine!

Categorii: filme
 
      Ţi-a plăcut?
Şi împarte cu prietenii tăi! Facebooktwitter

Vrei să fii informat rapid despre noile postări de pe blog? Simplu! Abonează-te la newsletter!
  •  

    Ai un comentariu de făcut? Be my guest!

    Nu voi aproba apariţia comentariilor nelegate de subiectul postării, fără logică, fără argumente, emanaţie a vreunui talibanism, indiferent de tabără, cu invective, indiferent de destinatar. Și, desigur, nici pe a celor care nu respectă regulile de bun-simţ, decenţă şi corectitudine, ale unei comunicări dintre oaspete (tu) şi gazdă (eu)!


    Dacă ai cont de Facebook, poți comenta în acest box. Dacă nu, ai altă opțiune mai jos:

    [fbcomments]

    Dacă nu ai cont de Facebook, folosește acest formular: