UPDATE. Azi, 21 martie, după DOUĂ luni de la evenimentele descrise în acest articol, după 10 telefoane şi o sesizare pe net, în sfârşit, am fost sunat şi mi s-a comunicat rezolvarea situaţiei. Desigur, nimeni nu şi-a cerut scuze pentru disconfortul psihic şi nici pentru timpul pe care l-am pierdut.
Ca de obicei, orice contact cu angajaţii rcs-rds mă aduce în pragul apoplexiei. Sun un om paşnic de felul meu, dar interacţiunea cu reprezentanţii acestei firme scoate ce e mai rău în mine, mă face să mă gândesc la personajul lui Michael Douglas, din Falling Down. De fiecare dată mi se pare că intru într-un univers paralel, tapetat cu incompetenţă, indolenţă şi indiferenţă. De fiecare dată mă lasă perplex modul în care îşi tratează clienţii, de fiecare dată mă stupefiază că o astfel de companie nu numai că supravieţuieşte, dar mai şi prosperă. Probabil că numai în România e posibil acest lucru.
V-am povestit aici prin ce-am trecut ca să obţin un stick de internet “gratuit”, după upgradarea conexiunii de net. Cu aceeaşi ocazie am renunţat şi la canalele HBO, pentru că pe cele foarte puţine filme bune pe care le dau le-am văzut de acum vreo doi ani. Urma ca, din 1 octombrie, să plătesc acelaşi abonament ca şi până atunci, valoarea pachetului la care renunţam compensându-se cu cea a netului superior. Pentru ianuarie mi-au venit de plată 71 de lei. Şi azi primesc sms că mi s-a eliberat factura pentru februarie: 81 de lei. Evident am sunat să întreb de unde diferenţa, mai ales că ei anunţaseră pe site o scădere de preţ la abonamente, începând cu 1 ianuarie.
După invariabilele 10 minute de aşteptat cu telefonul la ureche, îmi răspunde o duduie. Îi explic care e situaţia, verifică, şi-mi spune că am în abonament şi pachetul maxpack (hbo). Îi comunic că am renunţat la el în septembrie, aşa cum se vede pe contractul semnat cu acea ocazie.
– Păi la noi figurează că e activ.
– Aşa şi, eu ce să fac?
– Dacă spuneţi că aveţi contract semnat, mergeţi dvs. cu o copie…
Aici am început să mă enervez.
– Unde să merg, domnişoară? Eu n-am greşit cu nimic, de ce trebuie să-mi pierd eu timpul pentru că cineva incompetent de la dvs. a “uitat” să opereze modificările la contract?
– Vă rog să păstrăm un limbaj civilizat!
– “Incompetent” este un termen prea civilizat pentru nesimţiţii care mă pun pe mine în situaţia de a pierde timp şi nervi.
– Vă rog să păstrăm un limbaj civilizat! Eu v-am spus cum putem să vă ajutăm!
– Să mă ajutaţi? Dar cu ce-am greşit eu? Deci, e vina dvs., dar eu trebuie să pierd timp ca să merg la sediul dvs., să se convingă cei de acolo că am contract??? Puneţi pe cineva să caute, aveţi şi dvs. contractul ăsta. Să verifice dracului (aici deja eram plin de draci) şi nu să mă pună pe mine pe drumuri! Vreau să vorbesc cu un şef. (Ştiam că nu sunt şanse)
Discuţia a fost mult mai lungă, eu am rezumat. Eu încercând să-i explic că e greşeala lor, că nu e normal să merg eu să o rezolv, ea spunându-mi ca o placă stricată, că trebuie să mă duc eu cu contractul la sediu. I-am spus că eu nu mai plătesc nimic până nu rezolvă problema. Într-un final, a binevoit să facă o sesizare, cu datele din contract, şi să-mi comunice că voi fi căutat la telefon.
Am închis cu un sentiment amar de grotesc. Şi o silă enormă de “capitalism” românesc, de patroni care nu dau doi bani pe cei pe seama cărora s-au îmbogăţit, de angajaţi stupizi şi nesimţiţi! Da, da, ştiu, să mă dezabonez de la rcs-rds şi să mă duc… unde? Sunt convins că mai peste tot e la fel. Şi-apoi, mai devreme sau mai târziu, Teszari o să cumpere tot, şi upc şi dolce…
***
Dacă ai trecut şi tu prin aşa ceva, sharuieşte acest material cu prietenii tăi, folosind butoanele de mai jos. Poate, cine ştie, se schimbă ceva, chiar dacă microscopic, în ţara asta!
Mi-am propus să le fac “reclamă” cu orice ocazie.
Am cumpărat un telefon de la o reprezentanță RCS RDS în ianuarie. În februarie s-a stricat. A fost reparat. În aprilie s-a stricat din nou. A fost trimis în service. Am predat telefonul mobil fără zgârieturi și lovituri, asa cum au scris în procesul – verbal pe care mi l-au înmânat.
Telefonul a suferit un șoc mecanic la ei, în timpul transportului sau la unitatea de service – nu mă interesează unde, oricum după momentul în care eu am lăsat telefonul în reprezentanță.
Mi-au anulat garanția și mi-au trimis telefonul mobil zgariat vizibil și cu lovituri.
Niște escroci!!! Acum nu recunosc nimic.
Iar ANPC-ul nu are experți care să verifice situația. https://tse2.mm.bing.net/th?id=OGC.7ed0fdb53f6313b94bdde8d46d680b4a&pid=Api&rurl=https%3a%2f%2fmedia.giphy.com%2fmedia%2f3o6ozvv0zsJskzOCbu%2fgiphy.gif&ehk=mkhjCzXEyTzxf%2b1AoMWrFw
Nu recomand nimănui să cumpere telefoane de la RCS RDS și nici să îi folosească drept intermediari cu
unitatea de service.
Iar dacă te simți consumator european și crezi ca ai drepturi, depui reclamație la ANPC. O să primești un răspuns de te o să te apuce râsul.
Total pe dinafară inspectorii de acolo…
Da si eu am pățito cu ei si nu numai eu mam dus la ei am facut contract sa imi instalez cablu si ner si dupa doua zile au reziliat contractu specific nu avem nici o datorie la ei am sunat sa vad de ce si meu rspuns sec de eri de la 11 noptea sau reziliat toate contractele o firna de nimic si niste neducati nu stiu sa vb
RDS RCS au cele mai proaste servciii de internet din Romania. In aproape 10 ani de cand am internet de la UPC nu am avut atatea probleme cate am avut in 4 luni cu aceatsa firma. Lipsa de profesionalism, competenta. NU RECOMAND NICI DACA AR AVEA MONOPOL IN ROMANIA.
foarte bine ca lea dat amenda numai de prostii se tin in ultima vreme, nici nu stiti cum te verifica pe internet fie daca faci bine sau rau iti trimit reclame abuzive gen “ai cistigat un iphone” este o abureala sa dai clik pe butonul ok pt a te verifica plus ii deraranjeaza din cauza invidiei de a te elimina de pe internet prin orice metoda.
Din pacate, am avut si eu aceeasi experienta neplacuta cu ei. Am incheiat un contract pentru furnizare servicii cablu cu un agent de pe teren. Contractul pentru internet fiind Pe alt nume am decis sa inchei contractul pentru cablu Pe acelasi nume. Oferta primita era de o reducere la pachetul hbo. Si minune, cand au venit pentru instalare nu aveau Pe stoc acel decodor pentru hbo. M au pus sa fac iar comanda la telefon desi era problema lor ca nu era in stoc. Dupa lungi asteptari, Nervi intinsi la maxim, termene nerespectate si raspunsuri care erau opusul unei rezolvari am primit mesajul de confirmare ridicare card dupa aprox. 1 Luna. Si, alta minune, nu am putut ridica acel card pentru ca nu eram titular desi am putut sa inchei contractul. Domnisoara de acolo la fel de “amabila” ca cei de la info line – vorbea cu mine si in acelasi timp era cu ochii in calculator, raspunzandu-mi sec ca doar titularul poate ridica intr un termen de 7 zile. Am sunat apoi la info line Si dupa acelasi raspuns Imi zice ca mi a raspuns déjà la intrebari, daca am alte intrebari. Incredibil dar adevarat! Acele persoane primesc salariul pentru a-ti oferi suport si singurul Lucru Pe care-l pot face este sa te enerveze la culme si sa fie Mai mult decat nepoliticoase, ca sa ma exprim, totusi, frumos. Concluzia este ca nu am primit nimic din ce mi s-a oferit. Mai mult, am pierdut timp si nervi intrând in contact cu astfel de persoane.
Mare dreptate aveți. ROF au dar creier nu.