RCS-RDS-BĂTAIE-DE-JOC! Se miră cineva?

Ca de obicei, orice contact cu RCS-RDS e un nou prilej de nervi, de frustrări şi de senzaţia că cineva îşi bate joc de tine, fără ca tu să poţi riposta. Decât, eventual, răsturnând mesele din sediile lor, dar aşa ceva nu se face, suntem civilizaţi şi europeni, doar furaţi ca în România! Sigur, veţi spune, schimbă operatorul. Cu cine? Concurenţa e aşa firavă şi, oricum, managementul e românesc peste tot, aşa că… În plus, niciunul nu se bagă peste un “competitor”.

Acum o lună şi ceva (prin august) am decis să îmi upgradez abonamentul de internet la Fiberlink 2 (deci să dau mai mulţi bani RCS-ului). Viteza de atunci mă mulţumea, dar doream un stick pentru internet mobil. Zis şi făcut. Mă duc la sediu. A, păi nu se poate de acum, ci de la 1 octombrie! Reţineţi, eu vroiam să le dau mai mulţi bani cât de repede posibil! Ok, de la 1 octombrie! Da, dar trebuie să veniţi până pe 15 septembrie! Vin. Şi va trebui să plătiţi şi în avans abonamentul pe septembrie. Fac toate astea la începutul lunii trecute şi solicit stickul. A, nu, îl luaţi după 1 octombrie. Cu alte cuvinte, ne e dragă faţa dvs., vrem s-o vedem cât mai des posibil, că poate nu aveţi altă treabă. Azi mă duc să iau stickul. După ce aştept peste un sfert de oră, pentru că singura angajată care se ocupa de clienţii persoane fizice (restul uitându-se pe pereţi şi, implicit, incapabili să mă servească) era ocupată cu o străineză, mă aşez, zic frumos “bună ziua” şi cer stickul! Sigur, dar va trebui să vă prelungiţi contractul cu 12 luni! POFTIM??? O rog să-mi spună unde scrie asta. Păi în contractul pe care o să-l semnaţi! Am simţit că explodez! Doamnă, vă bateţi joc de mine? Arătaţi-mi, vă rog, pe pliante, pe afişe, pe situl dvs., unde se menţionează acest lucru! Femeia ia un pliant şi-mi arată: “Dispozitivele se dau în limita disponibilităţii!” Dacă n-ar fi de plâns, ar fi de râs! Ok, deci nu scrie nicăieri! Deci mă minţi că îmi dai stick gratuit, dacă îmi iau Fiberlink 2, ca să mă aduci la sediu, să îmi măresc abonamentul, şi să descopăr că… minţi, şi că trebuie să-mi şi prelungesc contractul pentru asta!

Şi ce să faci? Dacă faci reclamaţie la ei, e ca şi când ţi-ai băga capul într-un butoi şi ai striga. La Protecţia Consumatorilor o să-mi spună că nu m-au obligat să iau stickul! La Ghişeul bunului simţ şi al afacerilor corecte… e închis de mult.

PS. În poză (pe care o puteţi vedea mai mare) e printscreenul de pe situl lor.

Categorii: specimene şi mentalităţi
 
      Ţi-a plăcut?
Şi împarte cu prietenii tăi! Facebooktwitter

Vrei să fii informat rapid despre noile postări de pe blog? Simplu! Abonează-te la newsletter!
  •  

    Ai un comentariu de făcut? Be my guest!

    Nu voi aproba apariţia comentariilor nelegate de subiectul postării, fără logică, fără argumente, emanaţie a vreunui talibanism, indiferent de tabără, cu invective, indiferent de destinatar. Și, desigur, nici pe a celor care nu respectă regulile de bun-simţ, decenţă şi corectitudine, ale unei comunicări dintre oaspete (tu) şi gazdă (eu)!


    Dacă ai cont de Facebook, poți comenta în acest box. Dacă nu, ai altă opțiune mai jos:

    [fbcomments]

    Dacă nu ai cont de Facebook, folosește acest formular:


    1. Ai perfecta dreptate. Ieri am patit si eu cam acelasi lucru. Am impresia ca angajatii RCS-RDS cred ca, de fapt, ei ne platesc pe noi si nu invers. Sunt abonat UPC. Am un pachet 2Play (Internet 120 Mbps, router wireless, TV Digital Maxim cu toate canalele posibile, mediabox HD-3D) si platesc 96 lei pe luna. Buuun. Am zis sa trec si eu la RCS-RDS, mai mult pentru a vedea cele mai importante meciuri. Nu sunt un microbist infocat. Buuun. M-am uitat pe Internet sa vad ce oferta au si ma orientasem catre TV Digital HD (38 lei cu chirie echipament) si Digi Net Mobil prin modem USB (25 lei). Alesesem Digi Net Mobil deoarece mi-am renovat de curand garsoniera (placare cu rigips, izolare termica, termopan) si nu mai aveam chef sa gauresc peretii. Din punct de vedere tehnic, nici nu se poate trage al doilea cablu (cel de Internet) fara sa gauresc peretii de rigips (hol si dormitor). Cei de la UPC folosesc un singur cablu (cel de TV) pentru toate serviciile (TV, Internet, telefonie). De la usa de intrare pana in dormitor am un patch cord tras si pozat pe peretele vechi (cel de caramida … sau bca). Cei de la RCS-RDS nu aveau decat sa prelungeasca cablul lor TV (care este deja tras pe holul blocului) pana la usa mea de intrare in casa (aprox. 4-5 m). In final, am zis ca 63 este mai mic decat 96 si de aceea m-am deplasat la o reprezentanta RCS-RDS pentru a semna contractul. Depusesem cu o zi inainte o cerere de reziliere la UPC. Doamna care mi-a preluat cererea a tot incercat sa ma convinga sa nu renunt la serviciile UPC. Imi dadea un DVR gratis pentru al doilea TV, daca-l aveam. Inca de la intrarea in sediul reprezentantei RCS-RDS din Tgv am ramas un pic socat: erau 3-4 birouri libere, la fiecare birou era o persoana care se facea ca lucreaza, si o coada de 15-20 de persoane la casierie. Mentionez ca, la UPC orice persoana (angajat) de la birou poate incasa bani. Dupa ce-am intrat m-am asezat frumos pe scaun. Timp de 5 min nu m-a intrebat nimeni de sanatate. Vazand ca nu ma baga nimeni in seama, m-am ridicat frumos de pe scaun si m-am dus la cel mai apropiat birou. M-am scuzat ca-l deranjez si am inceput sa-i explic ce vreau, de ce am venit la ei. Alte surprize (socuri): nu au pe stoc modem-uri USB (stick-uri), in niciun caz luna asta, de-abia peste 2-3 luni … dar, de ce nu vreau Fiber Link 2 unde stick-ul de Internet este gratis ??? I-am explicat chestia de mai sus, cu gauritul peretilor, si mi-a zis ca se poate instala al doilea cablu fara nicio problema. Eventual, sa instalez modem-ul wireless pe hol. I-am zis ca am holul mic (deh, garsoniera) si ca nu vreau sa fac cine stie ce improvizatii (alimentarea router-ului). In plus, daca tot nu au stick-uri USB pe stoc de ce sa ma grabesc cu Fiber Link 2. Sa platesc un serviciu si sa nu beneficiez de toate facilitatile (avantajele). Hai sa instalam TV-ul prima data, vine o echipa tehnica la fata locului si constata daca al doilea cablu (Internet) se poate trage fara prea multe stricaciuni (ma refer la pereti). Daca da, atunci semnez contractul si pentru Internet. Mi-a zis: ca ce, ei sa faca 2 drumuri. Atunci m-am enervat si eu si i-am zis: eu de ce trebuie sa fac al doilea drum (peste 2-3 luni cand aveti stick-uri USB pe stoc) si dvs. nu puteti ? Nu este mai bine sa nu mai faceti niciun drum ? … si am plecat. Am anulat cererea de reziliere de la UPC.

    2. Bun..nu am inteles daca pana la urma ai luat stickul ,daca nu stai linistit ca nu ai pierdut nimic,cand ti-e lumea mai draga atunci realizezi ca nu ai viteza la care te asteptai mda ” internet nelimitat” suna bine…”))

    3. Am solicitat contractarea unui serviciu tv .catre firma RCS-RDS Calarasi drept urmare s-a prezentat la mine la domiciliu un agent cu care am incheiat un contract in data de 06.03.2013 urmand ca pe data de 07. sa se prezinte sa imi instaleze acest serviciu.Intre timp eu am reziliat contractul pe care il aveam cu o alta firma din domeniu .In data de 07.03.2013 agentul 10026(acesti agenti nu au nume) s-a prezentat la vecinul meu caruia i-a instalat acest serviciu spunindu-mi ca se va intoarce mai tirziu deoarece are treaba la o firma urmind sa m-a apeleze telefonic(TE SUN EU MA…!!!)dupa care a plecat.Am asteptat si nu am mai primit nici un tel. .Am incercat sa sun eu dar nu imi raspunde ….am luat legatura cu firma RCS-RDS…nici un raspuns clar ..AGENTUL V.I.P. nici pina acum nu a ajuns la firma sa predea vestitul contract….eu am fost jignit si lezat si lipsit de un serviciu pe care il aveam inainte. Vreau sa stiu daca un contract se poate face fara un numar de contract si fara stampila si va rog sa considerati daca eu am fost prejudiciat sau daca am dreptate sau nu. Cu siguranta o sa le fac multa reclama pe toate site-urile de specialitate la ce mod lucreaza aceasta firma! . V-as ruga daca se poate ce le mai pot face in afara de a-i reclama la O.P.C. caci deja am facut-o.!

    4. Intr-un cuvant JENIBILI scuze de combinarea celor 2 cuvinte jenant si penibil dar nu se incadrau!