RCS-RDS-BĂTAIE-DE-JOC! Se miră cineva?

Ca de obicei, orice contact cu RCS-RDS e un nou prilej de nervi, de frustrări şi de senzaţia că cineva îşi bate joc de tine, fără ca tu să poţi riposta. Decât, eventual, răsturnând mesele din sediile lor, dar aşa ceva nu se face, suntem civilizaţi şi europeni, doar furaţi ca în România! Sigur, veţi spune, schimbă operatorul. Cu cine? Concurenţa e aşa firavă şi, oricum, managementul e românesc peste tot, aşa că… În plus, niciunul nu se bagă peste un “competitor”.

Acum o lună şi ceva (prin august) am decis să îmi upgradez abonamentul de internet la Fiberlink 2 (deci să dau mai mulţi bani RCS-ului). Viteza de atunci mă mulţumea, dar doream un stick pentru internet mobil. Zis şi făcut. Mă duc la sediu. A, păi nu se poate de acum, ci de la 1 octombrie! Reţineţi, eu vroiam să le dau mai mulţi bani cât de repede posibil! Ok, de la 1 octombrie! Da, dar trebuie să veniţi până pe 15 septembrie! Vin. Şi va trebui să plătiţi şi în avans abonamentul pe septembrie. Fac toate astea la începutul lunii trecute şi solicit stickul. A, nu, îl luaţi după 1 octombrie. Cu alte cuvinte, ne e dragă faţa dvs., vrem s-o vedem cât mai des posibil, că poate nu aveţi altă treabă. Azi mă duc să iau stickul. După ce aştept peste un sfert de oră, pentru că singura angajată care se ocupa de clienţii persoane fizice (restul uitându-se pe pereţi şi, implicit, incapabili să mă servească) era ocupată cu o străineză, mă aşez, zic frumos “bună ziua” şi cer stickul! Sigur, dar va trebui să vă prelungiţi contractul cu 12 luni! POFTIM??? O rog să-mi spună unde scrie asta. Păi în contractul pe care o să-l semnaţi! Am simţit că explodez! Doamnă, vă bateţi joc de mine? Arătaţi-mi, vă rog, pe pliante, pe afişe, pe situl dvs., unde se menţionează acest lucru! Femeia ia un pliant şi-mi arată: “Dispozitivele se dau în limita disponibilităţii!” Dacă n-ar fi de plâns, ar fi de râs! Ok, deci nu scrie nicăieri! Deci mă minţi că îmi dai stick gratuit, dacă îmi iau Fiberlink 2, ca să mă aduci la sediu, să îmi măresc abonamentul, şi să descopăr că… minţi, şi că trebuie să-mi şi prelungesc contractul pentru asta!

Şi ce să faci? Dacă faci reclamaţie la ei, e ca şi când ţi-ai băga capul într-un butoi şi ai striga. La Protecţia Consumatorilor o să-mi spună că nu m-au obligat să iau stickul! La Ghişeul bunului simţ şi al afacerilor corecte… e închis de mult.

PS. În poză (pe care o puteţi vedea mai mare) e printscreenul de pe situl lor.

Categorii: specimene şi mentalităţi
 
      Ţi-a plăcut?
Şi împarte cu prietenii tăi! Facebooktwitter

Vrei să fii informat rapid despre noile postări de pe blog? Simplu! Abonează-te la newsletter!
  •  

    Ai un comentariu de făcut? Be my guest!

    Nu voi aproba apariţia comentariilor nelegate de subiectul postării, fără logică, fără argumente, emanaţie a vreunui talibanism, indiferent de tabără, cu invective, indiferent de destinatar. Și, desigur, nici pe a celor care nu respectă regulile de bun-simţ, decenţă şi corectitudine, ale unei comunicări dintre oaspete (tu) şi gazdă (eu)!


    Dacă ai cont de Facebook, poți comenta în acest box. Dacă nu, ai altă opțiune mai jos:

    [fbcomments]

    Dacă nu ai cont de Facebook, folosește acest formular:

    Leave a Reply to Gabi Cancel reply


    1. Acum 5 ani mi-au dat modem de la RDS ne specificand pe factura sau in contract faptul ca mai trebuie sa dau 10 RON in plus lunar pentru modemul internet mobil avand in vederea ca aveam abonament mic la RDS la internet. A trebuit sa ma duc sa parlamentez la sediu si sa il dau inapoi si luna viitoare mi-a scazut 10 RON de pe factura si la fel in fiecare luna dupa aceea. Nu inteleg de ce aroganta asta a operatorilor ( nu spun ca sunt toti nici pe departe, sunt sigur ca sunt persoane deosebite care isi fac treaba excelent, dar sunt si persoane care merita sa stea acasa sau sa se duca la munca campului si nu sa lucreze in sedii ale corporatiilor ) Eu vreau ca in viitor sa fie totul clar sa scrie clar si pe site si in contract si pe facturi de la bun inceput clar pe intelesul tuturor fara abureli si vrajeli.

    2. Este bataie de joc la RCS RDS.Nu inteleg de ce. Ar fi trebuit sa se comporte exemplar, dar nu este asa. Centralistele alea ( fetele de la call center ) se comporta foarte urat si iti inchid telefonul in nas brusc chiar daca ai dreptate. Mi s-a intamplat mie din pacate. Dupa ce am sunat din nou de 3 ori nu mi-au mai aspuns. ,,un comportament frumos” ce pot sa spun cu ghilimele de rigoare. Iti vine sa urli cand veizi cata nedreptate este in Romania asta de 2 lei. Nu mi se pare normal asa ceva intr-o Romania Europeana a anului 2015.

    3. Si pe mine m-au pus sa platesc 55euro(fara tva) stickul! La predarea lui , cei de la service au constatat ca e defect, dar el era perfect functional , cu toate ca l-am folosit 5 ani ! Dupa n plimbari pe la diferite puncte Rcs Rds , zeci de apeluri la Relatii cu Clientii pt a gasi o solutionare, aceelasi raspuns “Service-ul a constatat ca modem usb date mobile este defect si trebuie achitata contravaloarea acestuia” ! Timp de 5 ani trebuia sa il tin in cutie, sa-l predau nefolosit , si cred ca la predare, tot se constata ca e”defect” ! Clientii RCS-RDS sunt doar pt a plati servicii , indiferent de calitatea acestora ! NU platesc ceva ce este considerat rebut dupa atatia ani de utilizare !

    4. Si eu sunt foarte nemultumita de cei de la RDS, ca de 2 saptamani ma rog de cei de ei sa vina sa ne bage si noua cablu,fiind la casa noua dar nu de alta dar vin sarbatorile si noi ne uitam pe pereti,nu suntem noi ,cat este copliu,fara desene !zici ca suntem mai rau ca pe timpul lui ceausescu si atunci aveam TVR 1.ce sa mai zic,de parca dau bani de la ei,nu platim noi de ne ia batu

    5. Buna,

      De ieri tot citesc articole legate de celebra companie RCS-RDS , eu deja am ajuns la stadiul de a da cu pumnul in masa la propriu.

      Pe scurt, mama mea care se afla in provincie a fost clienta RDS 10 ani de zile pana cand am constatat ca schimba TV-urile mai des decat imi schimbam eu jobul. Am consulatat un specialist in electronica si rezultatul este simplu, RCS- RDS da semnal pe fir cum da taranul cu biciul in cal. Pe romaneste, cine a avut curiozitatea in viata lui de client/ fost RDS sa scoata mufa din spate sa puna degetelul pe fir o sa aiba parte de o mica surpriza.. sunt momente cand te curentezi.. eh uite si de asta se stricau televizoarele si sincer nu erau din China la 100 lei.

      Am hotarat ca e timpul sa faca o mutare, avand intr-o alta locatie televiziune de la Dolce de 4 ani si sincer sunt multumit am zis de ce nu. Am ales pachetul intreg, respectiv TV- NET- TELEFON, aporpo daca pica curentul in oras si ai nevoie de ambulanta te-ai dus dracu ca la RDS tele e mort.
      Ok, incepem cu procedura de reziliere, inchidem tv, predau echipamentele primite pentru telefon fix ( care nu a functionat de la instalare, era stricat aparatul ) si mobil. Pentru internet avea un stick, nu sta ea sa descarce filme, etc… are un abonament standard de 25 lei.

      Il ia prin spate intr-o camera unde banuiesc ca o freaca toata ziua, revine si surpriza… stick-ul trebuie neaparat platit..wtf… 60 EURO. Din pacate eu sunt cu jobul in Bucuresti si cu locuinta asa ca nu am asistat la predare pentru ca nu era cazul sa ma deplasez, ma suna mama inrosesc linia la call center si incepe distractia..

      Am vorbit probabil pana si cu femeia de face curatenie, ma redirectionat care toate numerele posibile.. hahaha chiar amuzant dar pe nervii mei si pe costul meu am avut placerea sa vorbesc pe plan local la Suceava, acum nu stiu daca este mare diferenta intre orasul unde are mama abonament si cel mai sus mentionat insa cu siguranta e diferenta de judet.
      La fiecare operator trebuia sa ii spun numarul de trepte la scara, cand mi-am schimbat chilotii, ca deh pe ei ii durea fix in pix, nu am rezolvat nimic, a 2 a zis am sunat iar mai negru si am cerut cu un superior…. nu au asa ceva intradevar, imi tot repeta ca papagalul ca el ma poate ajuta ( FALS ), am zis gata nu se poate, am reusit sa dau de un numar 021 / 301 08 50 care chipurile a raspuns secretara directorului departamentului de reclamatii insa nu prea avea solutii dar a avut amabilitatea de a imi furniza numarul din unitatea respectiva desi fiecare pusti cu casca si microfonul in nas a spus ca nu exista.

      Sun, sun, sun, imi raspunde o secretara… wtf adica in agentia respectiva exista si secretara… am facut o cruce mare si mi-am dat seama cat de bine se traieste ca angajat RDS, am solicitat sa discut cu directorul insa nuuu.. nu mai era la birou desi mama abia iesise de la dansa.. am lasat datele mele de contact pentru a ma suna.. evident nu am primit nici un apel..

      Ca solutie alternativa ma voi deplasa in provincie cu mama de manuta pentru a lua abonamentul pe numele meu si stick-ul eventual sa fiu trecut imputernicit pe contract si de aici ma voi distra enorm cu ei.. Incep cu protectia consumatorului si o sa ma opresc in instanta dar niciodata si niciodata nu voi plati suma respectiva.

      Atat timp cat echipamentul merge, nu are defecte, si culmea nici uzura celor 4 ani de folosinta atunci ar insemna sa fiu un idiot sa le dau astora ceva.

      Dragii mei, va recomand sa alegeti cu grija firma si mai ales serviciile pentru care platiti.

      1. Sunt niste hoti! Si mie mi-au cerut 55 euro pentru stick-ul de internet mobil ca e defect. L-au “testat” zguduindu-i mufa USB. E DEFECT. Mai sulica am vrut sa spun (pu….) l-am folosit pana in ultimul moment, cum ai hotarat tu ca este defect?
        Nu va lasati FURATI!